Czym są Żetony i Dukaty?

Żetony (zwane też GameChips'ami) są wirtualną walutą wykorzystywaną w grach GameDesire.

Dukaty są wirtualną walutą premium wykorzystywaną w grach GameDesire, umożliwiającą zakup specjalnych przedmiotów lub efektów w grze niedostępnych dla graczy niepłacących.

Ważne:

  • Bonus na powitanie - za rejestrację w serwisie gratis 2 000 Żetonów.
  • Aby grać na wyższych stawkach może być potrzebne doładowanie konta Żetonami (opcja Sklep).
  • Brak możliwości wymiany walut między sobą.
Jak zostać Asem GameDesire?

Dla najlepszych graczy i użytkowników gryonline.naprzerwie.pl przygotowaliśmy system punktów i graficznych gadżetów. Twoje wygrane i pomoc w rozwoju naszego serwisu nie zostaną bez nagrody!

Zbieraj punkty i osiagnięcia.

Każdy sukces lub określona aktywność na serwisie oznacza pewną ilość punktów i przyznanie specjalnego osiągnięcia.

Każdego pierwszego dnia miesiąca punkty są wymieniane na specjalne tytuły widoczne przy nicku gracza:

Chief Lord Ace
  • 200 punktów na Chief'a gryonline.naprzerwie.pl
  • 1000 punktów na Lord'a gryonline.naprzerwie.pl
  • 3000 punktów na Ace'a gryonline.naprzerwie.pl

Przy każdym doładowaniu na kwotę co najmniej 100K laureaci tytułów dostają aż 50% Żetonów GRATIS! Osiągnięcia zostaną z tobą na zawsze, a statusy Chief'a, Lord'a i Ace'a na jeden miesiąc i walka o nie zaczyna się co miesiąc od nowa. Aby utrzymać status, na koniec miesiąca należy mieć tyle punktów, ile wynosi różnica do niższego statusu, tak więc utrzymanie Ace'a kosztuje 2000 pkt, Lord'a - 800, Chief'a – 200 pkt miesięcznie. Jeśli na koniec miesiąca nie zgromadzisz wymaganej ilości punktów, spadasz o jeden poziom niżej, a jeśli masz status Chief'a, to go tracisz.

Nie pamiętam hasła do konta. Jak mogę je odzyskać?
Na ekranie logowania kliknij na "Zapomniałem hasła" i wpisz adres e-mail podany podczas rejestracji w serwisie. Na wskazaną skrzynkę pocztową otrzymasz link umożliwiający zresetowanie hasła. W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z naszym działem Customer Experience (poniżej link do formularza: http://gryonline.naprzerwie.pl/help/contact-form).
Czy mogę zmienić swój login (nazwę konta)?
Niestety, nie ma możliwości modyfikacji loginów. Jeśli chcesz zmienić swój login, musisz założyć nowe konto w serwisie.
Skasowałem swoje konto, czy mogę je odzyskać?
Prosimy o przemyślane podejmowanie decyzji odnośnie skasowania konta, gdyż nie jest możliwe jego przywrócenie.
Nie otrzymałem żetonów po zakupie, co się stało?

Sprawdź czy transakcja została potwierdzona (czy wszystkie pola zostały prawidłowo wypełnione i czy konto zostało obciążone za zakup). Jeśli wszystko wygląda poprawnie, natychmiast skontaktuj się z naszym działem Customer Experience Team i poprzez formularz: http://gryonline.naprzerwie.pl/help/contact-form).


WAŻNE: Aby przyspieszyć proces, prosimy o załączenia potwierdzenia dokonania transakcji (najlepiej w formacie PDF) oraz zaznaczenie ID transakcji, które można znaleźć w: http://gryonline.naprzerwie.pl/payments/history. Jeśli dokonano płatności przez SMS prosimy o wysłanie numeru telefonu.

Dostałem prywatną wiadomość od administratora.
Należy zachować ostrożność. Wszyscy administratorzy GameDesire mają plakietkę Admin obok swojego loginu. Administrator nigdy nie pyta Cię o Twoje hasło, nigdy też nie zaczyna z Tobą prywatnej rozmowy na czacie. Nie otrzymasz też od nas wiadomości z linkiem do strony, na której musisz się zalogować używając swojego hasła.
Nie mogę zweryfikować maila, co teraz?
Upewnij się, że kliknąłeś prośbę o wysłanie linku weryfikującego (kolor paska na stronie GD zmieni się wtedy z żółtego na zielony). Jeśli nie widzisz wiadomości w 'otrzymanych', sprawdź folder Spam. Jeśli wciąż nie otrzymałeś linku weryfikacyjnego, skontaktuj się z nami pisząc wiadomość z maila, który próbujesz zweryfikować poprzez formularz: http://gryonline.naprzerwie.pl/help/contact-form.
Czy mogę grać w gry GameDesire na telefonie czy tablecie?
Niektóre nasze gry są dostępne w Google Play i AppStore. Można tam również znaleźć gry, które nie są dostępne w serwise GameDesire, a jedynie dostępne w wersji mobilnej (np. Tiffany’s Bingo). Wpisz GameDesire w wyszukiwarkę AppStore lub GooglePlay, aby zapoznać się z naszą ofertą.
Zostałem poproszony o przesłanie zrzutu z ekranu. Jak go wykonać?

Poniższa metoda nie wymaga instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania. Oparta jest w całości o aplikacje dostępne w systemie Windows.

  1. Aby skopiować obraz z monitora, wciśnij klawisz "Prt Scr" lub "Print Screen" (zwykle umiejscowiony w pobliżu klawiszy "Home", "End", "Pause", "Break").
  2. Uruchom dowolny edytor graficzny. Nasza metoda oparta jest na programie Paint, dostępnym z poziomu systemu Windows (należy wcisnąć Start -> Programy -> Akcesoria -> Paint).
  3. W programie Paint kliknij "Wklej" (zwykle umieszczony w zakładce "Edycja"). Na monitorze pokaże się skopiowany wcześniej obraz z monitora.
  4. Otrzymany obraz należy zapisać w prawidłowym formacie graficznym - w tym celu kliknij zakładkę "Plik", następnie "Zapisz jako..."
  5. Konieczne jest wybranie miejsca zapisu pliku, nie ma konieczności zapisu pliku w jednym konkretnym miejscu, jednak istotne jest aby zapamiętać tę lokalizację.
  6. Następnie wpisz nazwę pliku w polu "Nazwa" oraz wybrać typ pliku JPG z rozwijanej listy (*.jpg, *.jpeg). Plik należy zapisać wybierając "Zapisz".
  7. Program Paint możesz już zamknąć.
  8. Zrzut ekranu dostępny jest w miejscu, w którym go zapisałeś.
Uważam, że zbyt rzadko wygrywam.

We wszystkich naszych grach na żetony wykorzystujemy certyfikowane generatory liczb losowych, aby mieć pewność, że każdy gracz ma takie same szanse na wygraną. Nie stosujemy żadnych blokad na wygrywanie lub przegrywanie, nie faworyzujemy też żadnej narodowości.

Dokonywanie płatności w żaden sposób nie wpływa na Twoje szanse na zwycięstwo w grze.

Polityka przeciwdziałaniu oszustom i nieodpowiedniemu zachowaniu w serwisie.

W celu zapewnienia bezpiecznej i miłej rozgrywki GameDesire stosuje następujące środki przeciw oszustom i graczom nieprzestrzegającym netykiety:

  • Automatyczne filtry usuwające wulgarne słowa,
  • Śledzenie prób modyfikacji pluginów i gier,
  • Nasze gry są moderowane przez adminów. Admini mogą zablokować graczom opcje czata oraz uniemożliwić dalsze korzystanie z serwisu.
  • W przypadku gier wieloosobowych niedozwolone jest granie na więcej niż jedynym nicku podczas tej samej rozgrywki
  • Rezultaty rozegranych gier są logowane i automatycznie analizowane w celu odnalezienia i wyeliminowania potencjalnych nadużyć
  • Rozmowy przeprowadzane na ogólnodostępnym czacie są logowane na wypadek potencjalnych skarg dotyczących nieprzestrzegania przez graczy naszej netykiety.
Inne zapytania.
Prosimy o kontakt z naszym działem Customer Experience poprzez wypełnienie formularza online: http://gryonline.naprzerwie.pl/help/contact-form.